IndeksCalendarFAQSzukajUżytkownicyGrupyRejestracjaZaloguj

Share | 
 

 Sztuka Umysłowa

Go down 
AutorWiadomość
Admin
Admin
avatar

Liczba postów : 39

PisanieTemat: Sztuka Umysłowa   Sro Sty 17, 2018 3:29 am

Jest sztuką kontrolowania umysłu oraz czakry przeciwnika. Zadaniem tego typu technik jest zmylenie oponenta lub jego zaatakowanie. Sztuka Umysłowa jest w stanie zadawać obrażenia fizyczne oraz psychiczne.
Użytkowanie tej sztuki na wyższym poziomie trudności może doprowadzić do kompletnego obłędu, a nawet wywoływać nieodwracalne choroby psychiczne/uszczerbki psychiczne na mniej odpornych ludzi.

I - E, II - D, III - C, IV - B, V - A, VI - S

A.

B.

Bunshin no Jutsu
Ranga I
Opis: Technika tworząca niematerialne klony użytkownika, które są prostą iluzją. Automatycznie znikają, gdy zostaną przez coś lub przez kogoś trafione. Klony mogą zostać rozpoznane od oryginału po tym, że nie wpływają one w żaden sposób na otoczenie.

C:

D:

E:

F:

G:

Gamarinshou
Ranga: ranga S,
Opis: Technika używana w Trybie Mędrca, która wymaga dużej ilości chakry natury. Więzi ona przeciwnika w strasznym świecie, gdzie strzegą go potężni ropuszy wojownicy, jednocześnie paraliżując doszczętnie jego umysł i ciało.

H:

I:

J:

Jubaku Satsu
Ranga: II
Opis: Technika polega na zniknięciu użytkownika i pojawieniem rośliny za przeciwnikiem, ta go związuje, a następnie zaczyna dusić. W tym czasie tworzący iluzję może zadać cios. Krótki zasięg (0 - 5m).

K:

Kasumi Jūsha no Jutsu
Ranga: IV
Opis: Osoba wykonująca tę technikę tworzy od kilku do kilkunastu klonów, które mogą rzucać różnorodną bronią. Klony można pokonać, ale nie zniszczyć. Krótki zasięg (0 - 5m).

Kokohi no Jutsu
Ranga: III
Opis: Technika pozwalająca na zamianę danego przedmiotu, by zmylić przeciwnika. Średni zasięg (5 - 10m).

Kanashibari no Jutsu
Ranga: II
Opis: Jest to technika polegająca na stworzeniu wielkich iluzjonistycznych zwierząt, aby sparaliżować przeciwnika.

Kokuangyo no Jutsu
Ranga: V
Opis: Tworzy iluzję całkowitej ciemności, dzięki czemu przeciwnik ma trudności z blokowaniem ataków. Średni zasięg (5 - 10m).

Kori Shinchū no Jutsu
Ranga: III
Opis: Osoby, które wpadną w tę iluzję, mają wrażenie krążenia w kółko po danym obszarze.




L:

M:

Mateki
Ranga: IV
Opis: Za pomocą muzyki z fletu można wprowadzić przeciwnika w trans, zaburzając tym samym jego Jutsu podczas ataku i wywołać paraliż. Krótki zasięg (0 - 5m).

N:

Narakumi no Jutsu
Ranga: IV
Pieczęcie: Wąż → Szczur
Opis: Technika polegająca na tym iż osoba, która wpadnie w tę iluzję widzi przerażające wizje. Ujawnia obawy, żyjące wewnątrz ludzkich serc i nie ma żadnych różnic w stosunku do rzeczywistości.  Krótki zasięg (0 - 5m).

Nehan Shōja no Jutsu
Ranga: V
Opis: Jest w stanie uśpić do pięciu osób na raz bez potrzeby kontaktu fizycznego. Zahipnotyzowanego należy przebudzić za pomocą techniki Kai. Bez tego odzyska świadomość za około dwa lub trzy dni.

Nemuri
Ranga: IV
Opis: Technika polegająca na dotknięciu pleców przeciwnika i pogrążeniu go w głęboki sen. Wymaga kontaktu z oponentem oraz jego uspokojonej świadomości.

O:

P:

Q:

R:

S:

T:

Utsusemi no Jutsu
Ranga: II
Opis: Technika polegająca na zmyleniu wroga, która polega na emisji swojego głosu ze wszystkich stron w jednym momencie lub z konkretnego kierunku.

U:

V:

W:

X:

Y:

Z:
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora http://kurosu.forumpl.net
 
Sztuka Umysłowa
Powrót do góry 
Strona 1 z 1

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
 :: 
 :: Kompendium wiedzy dla przykładnych samurajów :: Jutsu
-
Skocz do: